Voorlopig programma 2019 onder voorbehoud noteer alvast in jullie agenda.

Dec.: Sinterklaas te Maasbracht, zondag 1-12 2019.

Kienen op diverse locaties i. s. m. SPEL 10 t/m 12 dec. 2019

Jan.:   Buuttegala Oranjerie Roermond i.s.m. SPEL 8-1-2020.

Mei:    5 daagse vliegreis Madrid 14 t/m 18 mei 2020.

Sept.: 5 daagse vliegreis Madrid 24 t/m 28 sept. 2020.

Deelname aan onze activiteiten is op eigen risico. Inschrijving aan de activiteiten is bindend.

PV OASE / ENEXIS CONTRIBUTIE 2019 ad € 18,00 kun je inzetten in de arbeidsvoorwaardenwinkel tot 6 december onder Personeelsstichting.

Gezamenlijke Internetsite van PV OASE en PV Nexus Limburg: www.stichting-oase.nl waar je alle informatie kunt vinden m.b.t. bestuursleden, gedragregels, algemene informatie en de OASE / NEXUS publicaties.

Verandering in uw NAW-gegevens?

Indien er verandering komt of is gekomen ten aanzien van uw NAW-gegevens, vragen wij u dit zo spoedig mogelijk aan het secretariaat van stichting OASE kenbaar te maken. Dit kan per mail secretariaat.oase@home.nl

Deelname aan OASE en NEXUS activiteiten.

Soms ontvangt het bestuur de vraag van leden of niet-leden mee mogen doen aan activiteiten van OASE. Stelregel is dat onze activiteiten alleen toegankelijk zijn voor de leden, hun partner en inwonende kinderen tot en met 21 jaar. Alleenstaande mag zich laten vergezellen door een introducé. Incidenteel wordt hiervan afgeweken wat dan bij de activiteit gepubliceerd wordt.

Indien men heeft ingeschreven voor een activiteit en door onvoorziene omstandigheden een van de ingeschrevenen niet kan deelnemen is het niet toegestaan derden de plaats te laten innemen. Bij constatering door de organisatie zal betreffende persoon geweigerd worden en zullen geen kosten gerestitueerd worden.

Wij hopen dat u deze regels zult respecteren en vertrouwen op uw medewerking. De subsidie op activiteiten mag alleen ten goede komen aan de leden en niet oneigenlijk bij derden terecht komen.

Parkeerregels op de Clauscentrale.

Ook in 2019 zijn er enkele regels die blijven gelden. Belangrijk is dat we ons, als gast op bedrijfslocaties, houden aan de regels die op de locatie gelden. Bij onze activiteiten kunnen we op de Clauscentrale te Maasbracht gebruik maken van de parkeer faciliteiten reizigers dienen, op eigen risico, voortaan te parkeren op de parkeerplaats beneden achter de rolpoort..

Voor deze locatie is de voorwaarde dat we ons houden aan de verkeersregels (snelheid) en op een nette manier parkeren.

Bestuur PV NEXUS / OASE wenst jullie heel veel plezier met onze activiteiten.